Email marketing

Zakaj se posluževati email marketinga?

Spletni marketing

Morda ste že kje slišali, da je baza email naslovov vredna suhega zlata in resnica vsekakor ni daleč od tega. Oglaševanje preko klasičnih medijev (tiskani mediji, spletne pasice, …) ne daje več takšnih rezultatov kot pred časom. No, vedno je to odvisno tudi od želenega cilja, ki ga imate pred seboj. Bi radi prejeli več klikov na spletno stran, želite zgraditi prepoznavno blagovno znamko ali morda več prodaj v spletni trgovini?

Nekateri se boste ob omembi email marketinga morda namrdnili, da je postal pretežaven z vsemi omejitvami glede osebnih podatkov in »grozljivke«, imenovane GDPR. V resnici vse le ni tako hudo in nemogoče, kot se morda zdi na prvi pogled.

Zakaj se torej odločiti za email marketing?

Prvi in najglasnejši odgovor bi bil: »Zato, ker je najbolj dobičkonosen od vseh.«

Email marketing prinaša najvišje donose oziroma dobiček glede na vložek. E-pošto uporabniki vsakodnevno pregledujejo po večkrat na dan. Še en podatek, ki ovrže trditve, da je email marketing mrtev: število registriranih email naslovov iz leta v leto še vedno narašča!

Kako do velike baze email naslovov?

Boljše vprašanje bi bilo: »Kako do kakovostne baze email naslovov?« Prav nič vam ne bo pomagalo, če boste nekje za (na videz) malo denarja zakupili pošiljanje promocijskega materiala velikemu številu naslovnikov. Če ne gre za bazo naslovov, ki so tam zato, ker so se naročili na novice iz vaše branže, iz te moke ne bo kruha.

Predstavljajte si, da mlada mamica dobi akcijski popust pri nakupu v neki avtomobilski trgovini. Če ne bo ravno ena redkih moto zanesenjakinj ali ljubiteljska serviserka vozil, verjetno ne bo prišlo do nakupa. Bazo naslovov morate graditi sami s pomočjo svojih kanalov. Najbolje na spletni strani oziroma spletni trgovini, seveda pa lahko tudi na prodajnem mestu, če gre za fizično trgovino.

Potrebno se je zavedati, da za hranjenje e-poštnega naslova v svoji bazi in pošiljanje sporočil potrebujete privolitev stranke. Torej, pazljivo pri zbiranju podatkov, da boste zadovoljili našim in evropskim zakonom.

Le dobro segmentirana baza kontaktov vam bo dala dobre rezultate. Svojim strankam lahko v zameno za kontakt ponudite denimo:

  • Brezplačni preizkus nečesa.
  • Kakšno digitalno dobrino, v katero boste trud vložili enkrat, razdelili pa mnogim.
  • Podarite npr. kakšen popust.
  • V zameno za kontakt pošljite e-knjigo ali koristen vodič.

Ko boste imeli enkrat spodobno bazo email naslovov oseb, ki so vaše (ali vsaj potencialne) stranke, boste z vsakim poslanim sporočilom izboljšali svoj promet na spletno stran, najverjetneje bo prišlo tudi do več nakupov.

Kako pogosto pošiljati emaile svoji bazi?

Na tem mestu velja opozoriti, da prepogosto pošiljanje emailov strankam vsekakor ni produktivno. Pride do zasičenosti in nezadovoljni uporabnik se lahko z vaše liste odjavi. Enkrat tedensko je kar dovolj. Sami pa boste morali ugotoviti, kdaj so vaše stranke najbolj odzivne.

Je to zjutraj, popoldne ali zvečer? Kateri dan v tednu? Morda čez vikend ali pa v ponedeljek, ko večina pregleduje službene in osebne epoštne predale?

Enako kot s pravilnim časovnim načrtovanjem se boste morali pozabavati tudi s samo vsebino. Odkriti boste morali, kaj je tisto, kar stranke najbolj pritegne, da najprej pošto sploh odprejo (kakovosten naslov) in kaj jih potem pripravi do interakcije.

Dodaj odgovor