Odzivnost podporne službe

Pred nakupom preverite odzivnost podporne službe

Gostovanje

Kriterij za izbiro spletnega gostovanja so različni. Razlikujejo se glede na specifične potrebe posameznika, a nekaj  je jasno: ponudnik gostovanja mora biti odziven, sicer si lahko nakopljete resne težave in si povzročite kar nekaj dodatnih nevšečnosti. Enako velja tudi za nakup domene! Si predstavljate, da vam spletna stran, od katere je morda odvisno vaše preživetje, iz neznanega razloga preneha delovati, ponudnik pa je več dni nedosegljiv?

Kako najlažje preveriti, ali je podporna služba odzivna?

Enostavno! Najbolje bo, da jim pišete. Tako boste videli, kako hitro vam bodo odgovorili. Če se zanimate samo za nakup domene, bo odzivnost med vikendom morda nekoliko daljša, če pa vas zanima spletno gostovanje, skorajda ni opravičila. Podporna služba mora biti v teh primerih vedno dosegljiva, saj verjemite, da gre običajno narobe takrat, ko so na sporedu prazniki ali vikendi. Prednost spletne predstavitve pa je ravno v tem, da ste dosegljivi 24 ur na dan in 7 dni v tednu, zato si ponudnik gostovanja ne more in ne sme dovoliti, da bi bila spletna stran dosegljiva več dni zaporedoma. To samo kaže na njihovo malomarnost in slabo podporno službo!

Dostopnost podporne službe

Večji kot je ponudnik gostovanja, manj možnosti imate, da bi prišlo do neljubih situacij, saj ima tako podjetje verjetno tudi svojo podporno službo. Ni pa to pravilo, jasno. Bolj kot bo spletno gostovanje poceni (in v mislih imamo sumljivo nizke cene, ne akcijskih ponudb), večja je verjetnost, da jim storitev šepa nekje drugje – najverjetneje prav pri podporni službi.

To se rado dogaja predvsem pri tujih ponudnikih, ki imajo tako ugodne pakete gostovanja ali izredno nizke cene za domene, da jim skoraj ni za verjeti. Če se vam zdi ponudnik gostovanja preveč dober, da bi lahko bil resničen, potem tudi najverjetneje zna priti do zapletov. Poceni domene lahko prav tako prinesejo dodatne težave (npr. nezmožnost nastavitev DNS zapisov na drugega ponudnika gostovanja).

Če se le da, izberite slovenskega ponudnika spletnega gostovanja

SlovenijaTo še posebej velja za spletne strani, ki bodo ciljale na slovenski trg. Razlog za to je preprost: odzivnost samega spletnega mesta in seveda tudi odzivnost podporne službe bosta zagotovo večji. Če že ne zaradi drugega pa zato,  ker se nahajate v istem časovnem pasu. Poleg tega lahko ponudnika preverite preko priporočil vaših prijateljev!

Priporočamo vam, da si preberete še: Pomembnost podpore pri spletnem gostovanju