Spletna prodaja

Kako povečati spletno prodajo?

Spletni marketing

Ste registrirali svojo domeno in zakupili gostovanje? Ste postavili spletno trgovino, ki sicer sem ter tja nekaj proda, vendar ste z njo še daleč od zastavljenih ciljev? Čas je, da se pospeševanja prodaje lotite celovito in na pravilen način. Hkrati se morate tudi zavedati, da več, kot boste v spletno trgovino vložili (tako časa kot denarja), več boste od nje iztržili.

Ko govorimo o uspešnosti spletne trgovine, ne moremo mimo imena domene. Najbolje je, da je ime enako imenu podjetja. Tako vas bodo ljudje na dolgi rok poznali in se k vam znova in znova vračali.

Če ste še čisto na začetku in se vam zdi, da ste izbrali slabo ime domene, imate zdaj še čas, da registrirate drugo domeno in stran prenesete nanjo. S tem ne boste kaj dosti izgubili, morda nekaj malega le na kratek rok, na dolgi rok pa se vam bo absolutno splačalo.

Kaj še lahko naredite, da pospešite spletno prodajo? Iskreno odgovorite na spodnja vprašanja in videli boste, kje je še prostor za napredek.

1. Je vaša spletna trgovina prilagojena tabličnim računalnikom, prenosnim telefonom in drugim mobilnim napravam?

Prilagojenost mobilnim napravam

2. Je spletna trgovina zasnovana pregledno, ima takšno strukturo, da obiskovalci z lahkoto najdejo tisto, kar iščejo?

3. Imate unikatne opise produktov, ki se ne ponavljajo? So opisi produktov zanimivi in prodajno usmerjeni?

4. Ali opise dopolnjujejo tudi visoko kakovostne slike, ki jih je veselje pogledati? Ste produkte poslikali z različnih zornih kotov?

5. Je nakupni proces kratek in enostaven? Lahko obiskovalec hitro pogleda, kaj ima v košarici?

6. Ste poskusili pospešiti prodajo z akcijami in posebnimi popusti? Ste preizkusili s kodami za popust, ki jih mora obiskovalec pri nakupnem postopku vnesti v posebno polje?

7. Imate na spletni strani tudi blog, kjer pišete o novostih, povezanih z vašim podjetjem, blagovno znamko, izdelki ali storitvami? Objavljate tudi koristne nasvete?

8. Imate kaj povezav do vaše spletne trgovine z drugih spletnih strani? Ste spletno trgovino vpisali vsaj v imenike spletnih strani? Ste aktivni na forumih?

9. Ste aktivni na socialnih omrežjih? Imate postavljeno lično Facebook stran, kjer redno objavljate zanimive prispevke in obiskovalce obveščate o novi ponudbi in posebnih akcijah?

Socialna omrežja

10. Ste kaj denarja namenili oglaševanju na Facebook-u? Kaj pa oglaševanju prek oglaševalskega sistema AdWords?

11. Ste svoje obiskovalce prosili, da izpolnijo kratko anketo, in vam povejo, kaj jim je pri vaši trgovini najbolj všeč in kaj jih najbolj moti? Ter kje so za vas sploh izvedeli?

12. Imate na vsaki podstrani spletne trgovine gumbe za deljenje na socialnih omrežjih? So postavljeni na vidno mesto?

13. Ali zbirate elektronske naslove svojih strank? Ste jim že kdaj poslali elektronsko sporočilo o trenutnih akcijah in novostih?

Pošiljanje elektronske pošte

14. Ali vaša spletna trgovina deluje hitro? Imate spletno gostovanje zakupljeno pri ponudniku, ki ima v strežnik vgrajene SSD diske za mnogo hitrejše delovanje?

Priporočamo vam, da si preberete objavi na Neo-Serv blogu, kjer sta objavljena dva zanimiva prispevka o pospeševanju prodaje. Najdete ju na naslednjih naslovih:

Preden pričnete delati na pospeševanju prodaje, naredite dober načrt. Določite cilje in natančno opredelite pot, po kateri se boste do ciljev prebili. Želimo vam veliko uspehov pri ustvarjanju spletnih zaslužkov!