Uspešna spletna trgovina

Da bo vaša spletna trgovina uspešnejša od konkurenčne!

Spletni marketing

V današnjem prispevku bomo razložili, kako je spletna trgovina povezana z domeno in gostovanjem, ter na kaj vse morate paziti, da bo vaša trgovina požela več uspeha od konkurenčne.

Ker je s spletno trgovino možno ustvarjati lepe zaslužke, ni nič čudnega, da se vse več podjetij, ki prodajo svoje izdelke, odloča tudi za postavitev spletne trgovine. A vsem na spletu ne uspe. V nekaterih primerih je kriv sam izdelek – ponudba sploh ni zanimiva, včasih so za neuspeh krive previsoke cene, še največkrat pa napake tičijo v sami e-trgovini.

Domena

Prvi korak pri predstavitvi ponudbe na spletu je registracija domene za spletno trgovino. Marsikdo raje izbere generično ime, npr. ‘copati.net’, če prodaja copate. Pred leti je bila takšna izbira mnogo boljša kot danes, saj je Google iskanja, ki so vsebovala besedo copati, v svojem iskalniku nagradil z boljšimi uvrstitvami. S tem je bila obiskanost spletne trgovino mnogo boljša. Danes je zgodba drugačna, saj Google besede v imenu domene pri razvrščanju iskalnih rezultatov praktično ne upošteva več. Morda beseda pripomore le malo. In kaj sedaj? Kakšno domeno je najbolje izbrati?

Domena

Odgovor je povsem enostaven – najbolje je izbrati ime domene, ki je identično imenu vaše trgovine. Ali pa vaši blagovni znamki. Če se vaše podjetje imenuje Usnjena Mehkoba d.o.o., bo najbolje, da izberete domeno usnjenamehkoba.si. Poleg .si pa registrirajte še domeni .com in .net, saj si zagotovo ne želite, da vam v zelje skače konkurenca. Izogibajte se tudi minusom v imenu domene, saj v nekaterih primerih znajo biti moteči – npr. ko boste v etru želeli poslušalcem radia sporočiti, na katerem spletnem naslovu se nahaja vaša e-trgovina.

Gostovanje

Izbira ponudnika gostovanja je izjemno pomembna, saj z nekakovostnim ponudnikom, ki si lasti počasne in neodzivne strežnike, vsekakor ne boste zadovoljni. Vaša spletna trgovina bo delovala počasi, kar bo odganjalo obiskovalce, hkrati pa bo tudi zaupanje do vaše e-trgovine nižje. Če nam ne verjamete, da ima hitrost spletišča tako velik vpliv na prodajo, na spletu poiščite kakšno izmed številnih analiz, ki so dokazale prav to.

Gostovanje

Priporočamo vam ponudnika gostovanja NEOSERV, saj so strežnike že nadgradili s SSD diski, zaradi katerih so odzivni časi mnogo nižji, posledično pa delovanje spletnih strani hitrejše. Pri spletnih trgovinah je, kot že omenjeno, to še toliko bolj pomembno.

Dejstvo je, da v kolikor bo vaša spletna trgovina delovala hitreje od konkurenčne, je to že ena izmed pomembnih konkurenčnih prednosti. Vsekakor se za gostovanje e-trgovine ne odločajte za nepoznane in nepreverjene ponudnike, saj bo le vprašanje časa, kdaj boste spletno trgovini selili na drug strežnik.

SSL certifikat

Še eno izmed konkurenčnih prednosti, ki jo v povezavi z gostovanjem oziroma domeno lahko dosežete s svojo spletno trgovino, predstavlja SSL certifikat, ki omogoča varen prenos podatkov med strežnikom in obiskovalci e-trgovine. SSL certifikat lahko zakupite pri ponudniku gostovanja, npr. pri Neoserv, kjer vam bodo varnostni certifikat tudi namestili.

SSL certifikat

Vaša spletna trgovina bo po namestitvi dostopna na naslovu HTTPS in ne na klasičnem HTTP, kar bo opazil tudi Google in vašo e-trgovino uvrstil višje med rezultati iskanj. Pravzaprav pa je to šele sekundarna prednost SSL certifikata, saj je primarna ta, da bodo obiskovalci vaši spletni trgovini zaradi HTTPS protokola bolj zaupali, seveda pa bodo tudi vsi osebni in finančni podatki, ki se prenašajo med vašo stranjo in obiskovalci, ustrezno zavarovani pred morebitnimi spletnimi napadalci. Strošek za SSL certifikat ni visok, zato si ga čimprej priskrbite.

Dodaj odgovor